شعر عاشقانه


narsis75

اینجا نارسیس 75 منم نرگسم خوش اومدیدحتتتتتتتما به آرشیو سر بزنید

تا نهنان سازم از تو بار دگر

راز این خاطر پریشان را

می کشم بر نگاه راز آلود

نرم و آهسته مژگان را

دل گرفتار واهشی جانسوز

ازخدا راه چاره میجویم

پارساوار در برابر تو

سخن از زهد و توبه میگویم

آه هرگز گمان مبر که دلم

با زبانم رفیق و همراه است

هرچه گفتم دروغ بود ...دروغ

کی توراگفتم آنچه دلخواه است؟

تو برایم ترانه میخوانی

سخنت جذبه ای نهان دارد

گوییاخوبم و ترانه ی تو

ازجهان دیگری نشان دارد

شاید این را شنیده ای که زنا

در دل «آری » و «نه» به لب دارند

ضعف خود راعیان نمیسازند

رازدار و خموش و مکارند

آه من هم زنم زنی که دلش

در هوای تو میزند پر و بال

دوستت دارم ای خیال لطیف

دوستت دارم ای امیدمحال

فروغ فرخزاد

*********

 

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در پنج شنبه 15 اسفند 1392برچسب:,ساعت 1:8 توسط narges| |


Power By: LoxBlog.Com